GLAMSBJERG RIDEKLUB STEDET HVOR VENNER MØDES !

Indmeldelses blanket

INDMELDELSEBLANKET

Glamsbjerg Rideklub og tilmelding til rideundervisning.

Prøvetime d.____________________________

Indmeldt d._____________________________

Navn:    _______________________________

Adresse:______________________________ by/postnr _________________________

E-mail            __________________________  TLF: ______________________

Født den ____________________ (skal udfyldes)

Undervisning i dressur:____________________ Underviser:______________________

Undervisning i spring:     ____________________  Underviser:______________________

Enetime:________________________ Underviser:____________________

Undervisning er bindende for en måned af gangen. Husk at melde fra senest d. 10. i måneden før undervisning. (Hvis man ønsker at stoppe med undervisning den 1. april skal man medele det skriftligt til underviser eller pr mail til senest den 10. marts)Undervisning betales forud (en måned ad gangen ved underviserens framelding til undervisning refunderes det for meget betalte)

glar.glamsbjergrideklub@gmail.com

Udmeldelse af klubben skal være skriftlig senest den 15. maj med virkning fra 1 juni eller 15 december med virkning fra 1 januar.

Man kan godt være medlem af rideklubben uden af få undervisning, men man kan ikke få undervisning uden at være medlem af rideklubben.

Underskrift

For børn er der ingen ridning uden forældre underskrift!!!

(under 18 år forældre underskrift)